-
Celkem produkty: 0 Kč
- +420 724 194 184
- info@maxglamour.cz
Dopravní podmínky
Dopravní podmínky
Zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu www.maxglamour.cz je možné doručit prostřednictvím
Česká pošta Standard – cena této služby je stanovena na 130 kč včetně DPH. Při objednávce zboží nad 1200 Kč s DPH je tato služba ZDARMA
Česká pošta - Balík do ruky - Zboží bude odesláno nejpozději následující pracovní den, (platí pro zboží, které je aktuálně skladem a pro objednávky přijaté a potvrzené do 11 hodiny). Česká pošta Vaši zásilku doručí následující pracovní den. Také Vás informuje prostřednictvím sms a emailem o převzetí a doručování zásilky. V případě vaší nepřítomnosti zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky na vaší poště. Tato zásilka bude na poště uložena 14 dní. Po této době bude poštou vrácena zpět na naši adresu. V případě opětovného zaslání budeme účtovat dvojnásobné poštovné.
Česká pošta -Balík na poštu - Zboží bude odesláno nejpozději následující pracovní den (platí pro zboží, které je aktuálně skladem a pro objednávky přijaté do 11 hodiny).Česká pošta Vaši zásilku doručí následující pracovní den na některou z pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a vy si ji sami vyberete v košíku zadáním PSČ.
Pohyb zásilky můžete sledovat zde
Kurýr PPL – cena této služby je stanovena na 110 kč včetně DPH. Při objednávce zboží nad 1 100 Kč s DPH je tato služba ZDARMA
Doručení zásilky následující pracovní den 8.00–18.00 hod. Řidič Vás bude v ranních hodinách kontaktovat pro upřesnění doby doručení.
ParcelShop - cena této služby je stanovena na 110 kč včetně DPH. Při objednávce nad 1 100 kč s DPH je tato služba ZDARMA.
V nákupním košíku si zvolíte doručení na pobočku PPL ParcelShop, otevře se Vám mapka kde si danou pobočku vyberete. V daný den obdržíte informativní SMS a email o uložení zásilky. Zásilku si vyzvednete v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. PPL ParcelShopy se neustále rozšiřují.
Pohyb zásilky můžete sledovat zde
Výdejní místa Zásilkovna - cena této služby je stanovena na 65 Kč včetně DPH. Při objednávce zboží nad 1.100 Kč s DPH je tato služba ZDARMA.
V nákupním košíku si zvolíte výdejní místo a poté se Vám otevřou všechny výdejní místa a vy vyberete na které pobočce si zásilku vyzvednete. Když je zásilka doručena na danou pobočku zašle Vám společnost Zásilkovna sms zprávu i e-mail, že je Vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí máte 7 pracovních dní s možností prodloužení vždy o 1 den. Zboží na výdejních místech můžete platit v hotovosti i kartou.
Pohyb zásilky můžete sledovat zde
Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.
Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonním čísle +420 724 194 184.
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Prosíme, nezapomeňte uvést variablní symbol, který je uvedený v přehledu po dokončení objednávky a také v příchozím e-mailu po provedení objednávky!
Variabilní symbol = číslo vaší objednávky.
Při platbě bankovním převodem zaplatíte za zboží před jeho dodáním. Tento způsob platby je možné využít při dopravě zboží na dodací adresu objednatele prostřednictvím přepravní společnosti, tak i při osobním odběru zboží na prodejně.
Podklady k platbě (číslo účtu, variabilní symbol a částka k úhradě) jsou uvedeny v přehledu po dokončení objednávky a v příloze e-mailu, který jste obdrželi po uskutečnění objednávky. Zboží bude předáno k přepravě až po přijetí platby na účet prodávajícího. O podání zboží do přepravy budete informováni e-mailem.
Při doručení zboží na dodací adresu a způsobu platby dobírka je pracovník přepravní společnosti povinen vydat příjmový doklad. Při přebírání zboží od dopravce si jej důkladně prohlédněte, zda není viditelně poškozen vnější obal, nebo zdali zásilka obsahující křehké zboží nevydává podezřelé zvuky. Při jakékoliv pochybnosti sepište na místě z řidičem reklamační protokol, ulehčí se tím řešení škodné události vlivem přepravy. Zásilky, u nichž je vnější obal zjevně poškozen nepřebírejte a v co nejkratší době o této skutečnosti informujte dodavatele e-mailem nebo telefonicky.
Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím přepravní společnosti na adresu uvedenou na formuláři objednávky v oddíle „Dodací adresa